Nissan Juke wciąż napędza sprzedaż w całej Europie 29 września, 2011

Nissan odnotował w sierpniu wzrost sprzedaży w Europie o 25% w porównaniu z sierpniem roku poprzedzającego.
Bardzo dobry wynik sierpnia, w którym Nissan sprzedał 40 569 pojazdów to kontynuacja konsekwentnie wyższej sprzedaży w każdym miesiącu od początku roku w porównaniu z wynikami z roku 2010. W przypadku większości modeli odnotowano wzrost sprzedaży w ujęciu rok do roku, co pozwoliło firmie uzyskać udział 3,6% w europejskim rynku.
Niemała w tym zasługa modeli pochodzących z lokalnych europejskich fabryk, w tym crossovera Qashqai i małego minivana Note produkowanych w Sunderland (Wielka Brytania) oraz pickupa Navara i małego vana NV200 z wytwórni w Barcelonie.
Rosja, jako największy rynek Nissana w Europie, wciąż odgrywa istotną rolę w wynikach firmy. 7 389 samochodów sprzedanych w sierpniu oznacza, że Nissan w dalszym ciągu jest najchętniej kupowaną japońską marką na tamtejszym rynku.
Guillaume Cartier, wiceprezes Nissana ds. sprzedaży w Europie powiedział: „W sierpniu tradycyjnie sprzedaż słabnie, ale atrakcyjna oferta modeli Nissana sprawia, że klienci jak zwykle licznie odwiedzają nasze salony i składają coraz więcej zamówień. Bardzo dobre wyniki Nissana w całym regionie to w dużej mierze zasługa crossoverów Murano, Qashqaia i Juke. Spore nadzieje pokładamy także w modelu Micra DIG-S, której sprzedaż rozpocznie się pod koniec bieżącego miesiąca”.

Źródło: samar.pl

Komentarze zablokowane.